Michael Ally

Gemeenteraadslid

Gemeenteraadslid en lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2024 Michael Ally is ondanks zijn jeugdige leeftijd ondertussen een vaste waarde binnen het bestuur. Zijn eerste levensjaren bracht hij door in Lotenhulle, later verhuisde hij naar Poeke. Michael komt niet uit een politiek actief gezin, al was zijn overgrootvader nog schepen in Lotenhulle in de jaren ‘60. Misschien zit de politiek dan toch in het bloed.

Michael was verder ook lid van het eerste uur bij KSA Lotenhulle-Poeke jongens, waar hij 9 jaar leider was en ook al de functie van hoofdleider had. Als voormalig hoofdleider weet Michael dus als geen ander welke taken en verantwoordelijkheden het leiden van een vereniging met zich meebrengen. Die kennis wil hij dan ook graag vertalen via zijn politieke engagement. Ook in de Aalterse jeugdraad deed hij al heel wat ervaring op.

Michael werkt momenteel zijn studies Rechten en Notariaat aan UGent en Environmental Law in Scandinavië af.