Kaas- en wijnavond met Theo Francken in het kasteel van Poeke

Op 8 juli 2023, over deze onderwerpen: Asiel en migratie

Het zomert in Vlaanderen en dat betekent steevast dat de Vlaamse feestdag eraan komt. Dit vieren we op zaterdag 8 juli in het kasteel van Poeke waar Theo Francken het vernieuwde bestuur en onze lijsttrekker voor 2024 zal voorstellen.

Aansluitend nodigen wij U uit op onze eerste kaas- en wijnavond. Voor slechts 15 euro kan U naar hartenlust smullen van onze overheerlijke kaasplanken (wijn niet inbegrepen). Inschrijven kan via deze link: https://bit.ly/theotoertaalter23 tot en met maandag 3 juli, tenzij het event voordien al volzet zou zijn. Snel zijn is dus de boodschap! Wie een alternatief wenst voor kaasplank kan een mail sturen naar michael.ally [at] n-va.be.

Vanaf 18u30 bent U welkom in het kasteel. Om 19u00 volgt de voorstelling van het bestuur en onze lijsttrekker voor 2024 en een toespraak door Theo Francken. Nadien gaat, voor wie dat wenst, de kaas- en wijnavond van start. Om 22u30 eindigen we de avond aangezien we de sluitingsuren van het kasteeldomein dienen na te leven.

Hoe waardevol vond je dit artikel?